code red with kathastrophal


Dress - Missguided via Asos / Tassel Earrings - Asos (sold) / Heels - Deichmann


If we lose love and self respect for each other, this is how we finally die - Maya Angelou


After being absent for a pretty long time I am finally back. Christmas holidays, vacation and a really persistent cold virus has held me back from blogging the past few weeks. But I am back to normal again and oh my god... it's already 2016! I mean how fast did the last year go by? As a teenager I always used to laugh at my mom when she said that time actually flies by even faster with every year you're getting older. Well, in two months I will turn 29 and I had to realize that mom really does know best.
Last year had been a really tough one. I maybe even had more downs than ups. But at least I have had the opportunity to end 2015 seeing one of my most precious people - my gorgeous Katha. And what has to be done when two bloggers meet each other? Of course, a photo shoot, which will turn into a whole bunch of goofiness. What do you think about it?
At last I want to wish you a wonderful, amazing, fabulous, breathtaking year 2016. May all you dreams and wishes come true and may it bring you love, happiness and healthiness. I, for one, am wishing for more kindness, sympathy, humanity, respect and tolerance. 


Ich melde mich nun nach längerer Abwesenheit endlich zurück. Weihnachten, Urlaub und eine lang anhaltende Krankheitsphase haben mich vom Bloggen abgehalten. Nun bin ich wieder fit und du meine Güte... es ist bereits 2016. Wie schnell ist das letzte Jahr bitteschön vergangen? Ich hatte früher immer über meine Mutter gelacht wenn sie sagte, dass die Zeit mit dem steigenden Alter immer schneller verginge. In zwei Monaten werde ich 29 und dazu um die Erkenntnis schlauer, dass Mama doch recht behalten sollte.
Das letzte Jahr war etwas durchwachsen für mich, vielleicht hatte es sogar etwas mehr Tiefs als Hochs. Aber ich durfte Ende 2015 zumindest mit einer meiner liebsten Menschen abschließen - mit meiner wundervollen Katha. Und was darf natürlich nicht fehlen wenn sich zwei leidenschaftliche Blogger treffen? Ganz klar, ein Shooting, dass mit der richtigen Person auch ganz leicht in Blödeleien ausarten kann. Was sagt ihr dazu?
Ich wünsche euch abschließend ein wundervolles, schönes, fabelhaftes, atemberaubendes Jahr 2016. Auf dass es euch alle Wünsche und Träume erfüllt,  Glück, Liebe und Gesundheit bringt. Ich wünsche mir für das neue Jahr etwas mehr Freundlichkeit, Verständnis, Menschlichkeit, Respekt und Toleranz.











 

Labels: , , , , , , , , , , , , ,