countdown to ZIZZI BLACK LABEL


Only one more day until Zizzi will launch their highly awaited sub-collection "Zizzi Black Label". This collection is a collaboration with the designer duo Femmes Regionales.
This collection really leaves me speechless. As someone always complaining that plus size industry is not offering satisfying fashion, this collection finally made me shut up! Honestly, I love everything about this collection. It is sophisticated, it has got a mixture of feminine and masculine detailing, rich beautiful colours and almost architectural cuts. It simply has got my name written all over it and I guess I will just have to raid my whole bank account because I just want to have everything <3
I can also happily announce that Zizzi will also be launching a Black label collection for next year Spring/Summer. I have seen the collection on the Curvy fashion fair in Berlin and I have not been disappointed! I can't wait to show you some pictures.
I will not continue to bore you with my enthusiasm for this collection. Just see it for yourself!
The collection will also be available at Navabi.


Nur noch einen Tag und dann wird endlich die heiß erwartete Subkollektion "Zizzi Black Label" gelauncht. Diese Kollektion ist eine Zusammenarbeit mit dem Designer Duo Femmes Regionales.
Ich muss euch sagen, diese Kollektion macht mich sprachlos. Als jemand der ständig über die mangelnde Anwesendheit von toller Mode am Plus Size Markt nörgelt, hat mich diese Kollektion endlich zum schweigen gebracht. Sie ist sophisticated, clean, verbindet maskuline mit feminenen Details, reiche wunderschöne Farben und fast schon architektonische Schnittführungen. Sie schreit einfach nach mir und ich liebe wirklich jedes einzelne Teil. Ich schätze ich muss mein gesamtes konto plündern, weil ich einfach alles haben muss <3 
Ich kann glücklicherweise auch verkünden, dass Zizzi in der nächsten Frühjahr/Sommer Saison eine weitere Black Label Kollektion auf den markt bringen wird. Ich hatte die Kollektion bereits auf der Curvy Messe in Berlin gesehen und meine Erwartungen wurden nicht enttäuscht! Ich kann es kaum erwarten euch hierzu Bilder zu zeigen.
Ich werde euch nun nicht länger mit meiner Begeisterung langweilen. Seht sie euch doch selbst an.
Die Kollektion wird auch bei Navabi erhältlich sein.


Lets start with my most favorite outfit. I am living for this one!

Lasst uns mit meinem absoluten Lieblingsoutfit starten. Für dieses hier lebe ich!










Labels: , , , , , , , , , , ,