what i wore - freundin magazine


Skirt + sleeveless Biker Vest-Dorothy Perkins / Top-ASOS Curve / Shoes-New Look  / Necklace-Zara / Glasses-Primark


A few weeks ago I have been asked by a german magazine called "freundin" if I was interested in being interviewed and shooted for their newest issue. They wanted to make an article about freedom and introduce 5 women who explain what freedom means to them. This is where I came into play.
I am so truly honored and grateful that I have received the opportunity to explain my point of view and to be featured together with 4 other wonderful women.
I am talking about the freedom of taking decisions, about deciding upon the way I am living my life and about breaking free out of my inner prison which I have build over the past years. It is about finding freedom by finding self acceptance and love.
Yes, I am free. Free as I have never been before.

Vor ein paar Wochen wurde ich von dem Magazin "freundin" gefragt ob ich interessiert sei an einem Interview mit Shooting für deren neueste Ausgabe teilzunehmen. Die Idee war einen Beitrag über Freiheit zu zeigen, in dem 5 Frauen und deren Auffassung von Freiheit vorgestellt werden. Da kam ich dann ins Spiel. Ich fühle mich wirklich sehr geehrt und dankbar, dass man mir diese Gelegenheit gegeben hat meine eigene Sicht der Freiheit darzustellen, neben 4 anderen wundervollen Frauen.
Ich rede über die Freiheit Entscheidungen zu treffen, darüber selbst entscheiden zu können wie ich mein Leben gestalten möchte und wie ich letztendlich aus meinem inneren Gefängnis, das ich all die Jahre über errichtet hatte, ausbrechen konnte. Es geht darum durch Selbstakzeptanz und Selbstliebe zur Freiheit zu finden.
Ja, ich bin frei. So frei wie ich es noch nie gewesen bin.







Labels: , , , , , , , , , , , ,